Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
Asignatura | Infancia, TV e outras pantallas | Código | 652G01037 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Cuarto | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Traballos tutelados | A5 A12 A13 A21 A41 A57 A62 A63 A64 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B10 B11 B12 B15 B19 B22 B24 B25 C1 C3 C4 | Avaliación de prácticas feitas nas clases interactivas. As prácticas terán que ver coa análise e investigación de distintos produtos mediáticos dirixidos á infancia asi como a aplicación da educación para os medios no campo da educación infantil. | 30 |
Proba mixta | A13 A62 B2 B3 B10 B11 B12 B17 B19 B22 C1 C6 C8 | Creación conxunta e colaborativa dunha proba escrita con preguntas cortas e de argumentación sobre os contidos do dossier e outros contidos traballados nas clases. | 35 |
Presentación oral | B5 B7 B12 B16 B17 B22 B25 C1 C3 C4 | Avaliación da presentación do produto mediático creado. O produto mediático consistirá nunha performance como acción social creada en grupo, sobre algunha temática relacionada coa infancia, conectando a educación mediática coa educación para o desenvolvemento e a cidadanía global. Entre os criterios de valiación están que o guion acade claramente o obxectivo buscado; a calidade técnica e estética; que a presentación sexa atractiva onde se conte o proceso de creación e as aprendizaxes acadadas; e a intervención de todos os membros do grupo. | 35 |
Observacións avaliación | |||
Os estudantes que asistan ao 80% das clases poden acollerse ao modelo Os estudantes que non Os estudantes que teñan recoñecida tanto a |