| Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
| Asignatura | Avaliación e diagnóstico de necesidades socioeducativas | Código | 652G03039 | |||||||||||
| Titulación |
|
|||||||||||||
| Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
| Grao | 2º cuadrimestre |
Cuarto | Optativa | 6 | ||||||||||
|
||||||||||||||
| Temas | Subtemas |
| Tema 1. Conceptualización do diagnóstico en educación e nas necesidades socioeducativas | 1.1. Definición de diagnóstico 1.2. Modelos teóricos da avaliación de necesidades 1.3. Elementos humanos no diagnóstico. Competencias da/o profesional da Educación Social |
| Tema 2. Dimensións do diagnóstico | 2.1 Dimensións, ámbitos e áreas de actuación no diagnóstico 2.2 Dimensión socioambiental: familia, grupo de pares, barrio e comunidade |
| Tema 3. A recollida de datos: técnicas e instrumentos | 3.1 Clasificación das técnicas: proxectivas, subxectivas, psicométricas, sociométricas 3.2 Observación: instrumentos para a recollida de datos 3.3 Técnicas participativas de avaliación de necesidades 3.4 O informe diagnóstico: tipos de informe, estrutura e redacción |