| Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
| Asignatura | Alteracións de base conxénita | Código | 652G04013 | |||||||||||
| Titulación |
|
|||||||||||||
| Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
| Grao | 1º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
||||||||||||||
| Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
| Coñecer a orixe e evolución da linguaxe, así como a consideración desta como resultado dunha conduta fixada evolutivamente. | A6 |
C3 C6 C8 |
|
| Estudar a lateralización das funcións cerebrais. Coñecer a utilidade do estudo de lesións no coñecemento da topografía cerebral dos procesos da linguaxe. | A1 |
||
| Coñecer algunhas técnicas da determinacion das alteracións conxénitas da linguaxe. | A1 |
||
| Coñecer as etapas do desenvolvemento embrionario e a relación das mesmas co risco a que se produzan malformacións. | A10 A26 A32 |
||
| Coñecer o modo de información xenética e os tipos de produtos que as células poden utilizar relacionados coas funcións cognitivas. | A6 |
||
| Coñecer a orixe e os trastornos da linguaxe de orixe conxénito, tanto de tipo exóxeno como os orixinados por alteracións xénicas puntuais e alteracións cromosómicas. | A26 |
||
| Coñecer as alteracións que se producen na linguaxe como consecuencia de alteracións de tipo neuroxenético, por parálise cerebral e por deficiencia mental. | A7 A26 |
||
| Coñecer os principais trastornos da linguaxe e a fala con base conxénita | A26 |
||
| Dominar a linguaxe científica da disciplina e comunicarse de maneira efectiva. | B12 |
||
| Saber expresarse en público | B17 |
||