Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
Asignatura | Atención Temperá e Discapacidade Infantil | Código | 653862216 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 3 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Coñecer a comprensión sistemática dunha área de estudo e o dominio das habilidades e métodos de investigación relacionados coa atención temperá e rehabilitación infantil. | AI4 AI5 |
BM1 |
CM8 |
Concebir, deseñar, poñer en práctica e adoptar un proceso substancial de investigación con seriedade académica. | AI3 AI5 |
BM1 BM3 |
CM8 |
Fomentar en contextos académicos e profesionais o avance tecnolóxico, social ou cultural de atención integral dos nenos. | AI3 |
BM6 BM7 |
CM4 |
Analizar as diferentes alteracións ou enfermedades que provocan discapacidade na infancia. | AI4 |
BM4 |
CM7 |
Valorar a súa incidencia no desenvolvemento persoal e funcional do neno e no seu entorno familiar e escolar. | AI5 |
BM6 BM7 |
CM6 |
Deseñar programas de rehabilitación infantil en casos concretos a partir da situación e do pronóstico funcional. | AI4 |
BM1 BM5 |
|
Coñecer os principais tratamentos existentes actualmente e a súa aplicación na rehabilitación infantil. | AI4 |
BM2 BM5 |
CM6 |
Intercambiar información sobre o desenvolvemento da atención temperá e a rehabilitación infantil en España. | AI5 |
BM1 BM6 |
CM4 CM8 |