Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
Asignatura | Atención Temperá e Discapacidade Infantil | Código | 653862216 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 3 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
TEMA 1: INFANCIA E DISCAPACIDADE | -Apuntes históricos. -Concepto de infancia e discapacidade. -Discapacidade e dereitos da infancia. -Epidemioloxía e factores asociados á discapacidade na infancia. -Implicacións da discapacidad infantil para a familia. |
TEMA 2: ATENCIÓN TEMPERÁ | -Concepto de Atención Temperá. -Fundamentos e obxectivos. -Indicacións da Atención Temperá. -Equipo multidisciplinar e Atención Temperá. -Papel da familia |
TEMA 3: DESARROLLO NEUROBIOLÓXICO DO CEREBRO | -Desarrollo psicomotor nos primeiros anos de vida -Prematuridade |
TEMA 4: ESTIMULACIÓN PRECOZ | -Concepto. -Programas E recursos terapéuticos de estimulación precoz. |
TEMA 5: PARALISIS CEREBRAL INFANTIL | -Concepto e epidemioloxía -Fisopatoloxía e clasificación -Formas clínicas -Escalas de avaliación -Pronóstico -Opcións terapéuticas -Intervención específica da Terapia Ocupacional |
TEMA 6: ATENCIÓN INTEGRAL Ó NENO CON MIELOMENINGOCELE | |
SEMINARIO | -Casos prácticos: presentación de casos clínicos: prematuridade: deseño de programas de Estimulación precoz e Atención Temperá |