Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
Asignatura | Xestión de persol nas administracións públicas | Código | 660112213 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
1º e 2º Ciclo | 1º cuadrimestre |
Segundo | Optativa | 4 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Descrición |
Actividades iniciais | Consiste na recollida inicial de información e datos sobre ó personal ó servicio das administración públicas, para que o alumno se decate da importancia e volume do emprego público no contexto do emprego total. |
Estudo de casos | O alumno debe coñecer e comprender a xurisprudencia dos tribunais na resolución dos diferentes supostos en materia de personal ó servicio das administracións públicas. |
Presentación oral | O alumno deber facer unha exposción oral sobre un tema relacionado co personal ó servicio das admnistración públicas, proposto por él e aprobado polo profesor da materia |
Aprendizaxe colaborativa | Consitirá na discusión e resolución en grupo de supostos prácticos propostos polo profesor da materia. |
Prácticas a través de TIC | Mediante o uso da TIC o alumno coñecerá as páxinas WEB que suministran información sobre temas relacionados co personal ó servicio da administración pública: OPE, convocatoria de oposicións, procedementos selectivos..... Asimismo poderá calcular a nómina dun empregado público mediante un programa informático. |
Eventos científicos e/ou divulgativos | Valoráse que o alumno participe nas actividades que propoña o profesor como asistencia a cursos e conferencias, xuizos na xurisdicción social e contenciosa admnistrativa relativos a personal ó servicio das administracións públicas. |
Proba obxectiva | A proba constara de varias preguntas cortas e temas a desarrollar. |
Simulación | Consiste na simulación dun xuizo no que un empregado público reclama un dereito ante os tribunais ordinarios |
Sesión maxistral | Exposición oral dos temas que compoñen a asignatura complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución de algunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe. A clase maxistral é tamén coñecida como “conferencia”, “método expositivo” ou “lección maxistral”. |