Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
Asignatura | Introdución ao Turismo | Código | 662G01009 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Bibliografía básica |
BAYÓN MARINÉ, F., MARCOS VALDUEZA, H., VOGELER RUÍZ, C. e GONZÁLEZ DE SOUZA, M.A. (coord.) (2000). 50 años del turismo español. Madrid, Centro de Estudios Ramón Areces S.A ESTEVE, R. E FUENTES, R ( 2000). Economía, historia e instituciones del turismo en España. Madrid, Pirámide FERNÁNDEZ FUSTER, L (1991). Geografía general del turismo de masas. MadridAlianza Universidad FERNÁNDEZ FUSTER, L. (1991). Historia general del turismo de masas. Madrid, Alianza Universidad IRANZO, JUAN E. et al. (2003). La estructura económica de los mercados turísticos. Madrid, Instituto de Estudios Económicos MONTANER MONTEJANO, J. (2008). Estructura del mercado turístico. Madrid, Síntesis OMT (1998). Introducción al turismo. Madrid, OMT RIVAS GARCÍA, JESÚS (2008). Estructura y economía del mercado turístico. Oviedo, Septem Edics SÁEZ, A. (coord.) (2014). Introducción a la estructura del mercado turístico. Madrid, Síntesis URIEL, E. y HERNÁNDEZ, R. (coord.) (2004). Análisis y tendencias del turismo. Madrid, Pirámide VOGELER RUIZ, C. e HERNÁNDEZ ARMAND, E. (2000). El mercado turístico. Madrid, Ed. Centro de Estudios Ramón Areces S.A. |
Trátase dunha bibliografía xeral, posto que en cada tema, e ao longo do curso, a profesora proporá novas referencias máis específicas. |
|
Bibliografía complementaria | |
|