Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
Asignatura | Fundamentos de Xestión da Empresa de Moda | Código | 710G03004 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | Anual |
Primeiro | Obrigatoria | 9 | ||||||||||
|
Bibliografía básica |
MAYNAR, P., BAÑEGIL, T., GALERA, C. (2008). La economía de la empresa en el espacio de educación superior. McGraw-Hill KOTLER, P.T., KELLER, K.L. (2016). Marketing Management. Pearson ROBBINS, S.P., DE CENZO, D.A., COULTER, M.A. (2017). Fundamentals of Management: Essential Concepts and Applications. Pearson SAVIOLO, S., TESTA, S. (2007). La gestión de las empresas de moda. Barcelona: Gustavo Gili VAN HORNE, J.C., WACHOWICZ, J.M. (2008). Fundamentals of Financial Management. Prentice Hall |
A profesora poderá
proporcionar bibliografía adicional en cada un dos temas. |
|
Bibliografía complementaria |
DILLON, S. (2018). The fundamentals of fashion management. Bloomsbury Visual Arts CASTILLO A.M. (Dir.), ABAD, I.M., AGUIRRE, J.M., GARCÍA, J., MORENO, F., RASTROLLO, Mª.A. (2003). Introducción a la Economía y Administración de Empresas. Pirámide CHOW, S. (Ed) (2018). The fashion business manual: an illustrated guide to building a fashion brand . Fashionary International Ltd BREALEY, R.A., MYERS, S.C., ALLEN, F. (2018). Principles of corporate finance. McGraw-Hill |
|