| Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
| Asignatura | Deseño de Personaxes | Código | 730529010 | |||||||||||
| Titulación |
|
|||||||||||||
| Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
| Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 3 | ||||||||||
|
||||||||||||||
| Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
| Deseñar personaxes para videoxogos. | AP7 AP17 AP18 AP19 |
BP1 BP2 BP3 BP4 BP5 BP6 BP11 BP12 BP14 |
CP1 CP2 CP3 CP4 CP5 CP6 CP7 CP8 |
| Definir tanto o aspecto como a personalidade e comportamento dos sinalados personaxes. | AP7 AP17 |
BP1 BP2 BP11 BP12 BP14 |
CP2 CP3 CP4 |
| Crear a historia de cada personaxe, a súa evolución e cambio ao longo do videoxogo, así como as interrelacións entre os distintos personaxes. | AP7 |
BP1 BP2 BP3 BP5 BP11 BP12 BP14 |
CP2 CP3 CP4 |
| Comprender que esa historia determina o comportamento dos personaxes e que o seu deseño será a base para a creación dixital dos mesmos, da súa personalidade e a súa forma de actuar, moverse e comunicarse no xogo. | AP7 AP17 AP18 AP19 |
BP2 BP6 BP12 BP14 |
CP6 CP7 CP8 |
| Manter a coherencia entre o deseño de personaxes e a narrativa e xogabilidade definidas para o xogo. | AP7 |
BP2 BP3 BP4 BP6 BP11 BP12 BP14 |
CP2 CP3 CP4 |