| Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
| Asignatura | Modelaxe e Animación 3D para Videoxogos II | Código | 730529016 | |||||||||||
| Titulación |
|
|||||||||||||
| Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
| Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 6 | ||||||||||
|
||||||||||||||
| Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
| Traballos tutelados | A16 A17 B1 B2 B3 B4 B5 B7 B8 B10 B11 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 | Presentación de traballos e informes / Avaliación continua | 60 |
| Portafolios do alumno | A16 A17 B1 B2 B3 B4 B5 B7 B8 B10 B11 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 | Presentación dun portfolio persoal que mostre os mellores traballos realizados | 40 |
| Observacións avaliación | |||
|
Aqueles alumnos que dispoñan de dispensa académica deberán contactar co profesor para establecer o método de seguimento da materia e a elaboración de traballos para superar a materia. |
|||