| Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
| Asignatura | Rendemento e Optimización de Videoxogos | Código | 730529018 | |||||||||||
| Titulación |
|
|||||||||||||
| Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
| Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 3 | ||||||||||
|
||||||||||||||
| Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
| Prácticas de laboratorio | A8 A24 A25 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B10 B13 C3 C4 C7 C8 | Realización de prácticas, nos que o alumno ten que empregar os coñecementos adquiridos para resolver distintos problemas de forma autónoma. | 70 |
| Proba mixta | A8 A24 A25 B3 B4 B7 B8 B10 C3 | Proba na que o alumno ten que amosar que adquiriu as competencias propias da materia mediante a reposta a preguntas teóricas e a resolución de problemas. | 30 |
| Observacións avaliación | |||
|
Estudantes con matrícula a tempo parcial e con dispensa académica de exención de docencia: deberanse poñer en contacto co profesorado da materia para posibilitar a realización das tarefas avaliables fóra da organización habitual da mesma Os criterios de avaliación para a segunda oportunidade son os mesmos que para a primeira. |
|||