Máster Universitario en Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos
Descriptores
Ciclo
Período
Curso
Tipo
Créditos
Mestrado Oficial
2º cuadrimestre
Primeiro
Optativa
3
Idioma
Castelán
Modalidade docente
Presencial
Prerrequisitos
Departamento
Electrónica e Sistemas Enxeñaría de Computadores
Coordinación
Porta Trinidad, Juan
Correo electrónico
juan.porta@udc.es
Profesorado
Porta Trinidad, Juan
Vazquez Regueiro, Carlos
Correo electrónico
juan.porta@udc.es
carlos.vazquez.regueiro@udc.es
Web
Descrición xeral
Aprender as características específicas do desenvolvemento e comercialización de videoxogos para dispositivos móbiles. O alumno adquirirá coñecementos para aproveitar as capacidades e funcionamiento do hardware específico destes dispositivos, como é o caso do acelerómetro, xiroscopio, GPS, pantalla multitáctil, etc. Aprenderá tamén cómo adaptar os contidos e mecánicas dun videoxogo debido ás diferencias e limitacións da capacidade gráfica e de potencia destes dispositivos.
Tamén preténdese que o alumno adquira coñecementos sobre os distintos métodos de monetización e venta específicos.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías