| Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
| Asignatura | Intelixencia Artificial | Código | 730529033 | |||||||||||
| Titulación |
|
|||||||||||||
| Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
| Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Segundo | Optativa | 3 | ||||||||||
|
||||||||||||||
| Temas | Subtemas |
| Historia da IA en videoxogos | 1. Procedurales 2. Heurísticos 3. Emerxente 4. DataMinig para IA Metamórficas |
| Análise de IA según a temática dos videoxogos | 1. Beat-em-up 2. Racing 3. FPS 4. Estratexia por turnos 5. RTS 6. RPG |
| Fundamentos teóricos | 1. Teoría de Xogos 2. Calculo edonista |
| Motor de IA | 1. Ciclo de racionamento 2. Tipos de motores |
| Sistemas de Navegación | 1. Algoritmo de busca en anchura 2. Algoritmo de busca en profundidade 3. Algoritmo A* 4. Optimizacións sobre A* |
| Técnicas fundamentales de toma de decisión | 1. Maquina de estados Definición Tipos Implementación 2. Lógica Fuzzy Definición Funcións 3. MiniMax Definición Poda Alfa-Beta Optimizacións |