|
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
| A1 |
Marco normativo regulador das relacións laborais. |
| A2 |
Marco normativo regulador da Seguridade Social e da protección social complementaria. |
| A3 |
Saúde laboral e prevención de riscos laborais. |
| A4 |
Dirección e xestión de recursos humanos. |
| A5 |
Políticas sociolaborais. |
| A6 |
Economía e mercado de traballo. |
| A7 |
Auditoría Sociolaboral. |
| A8 |
Psicoloxía do Traballo e Técnicas de negociación. |
| A9 |
Socioloxía do traballo e Técnicas de Investigación Social. |
| A10 |
Organización e dirección de empresas. |
| A11 |
Teoría e sistemas de relacións laborais. |
| A12 |
Historia das relacións laborais. |
| A13 |
Transmitir e comunicarse por escrito e oralmente usando a terminoloxía e as técnicas adecuadas. |
| A14 |
Seleccionar e xestionar información e documentación laboral. |
| A15 |
Dirixir grupos de persoas. |
| A16 |
Asesorar e/ou xestionar en materia de emprego e contratación laboral. |
| A17 |
Asesoramento e xestión en materia de Seguridade Social, Asistencia Social e protección social complementaria. |
| A18 |
Interpretar datos e indicadores socioeconómicos. |
| A20 |
Realizar funcións de representación e negociación en diferentes ámbitos das relacións laborais. |
| A21 |
Realizar análises e diagnósticos, prestar apoio e tomar decisións en materia de estrutura organizativa, organización do traballo, estudo de métodos e estudo de tempos de traballo. |
| A22 |
Planificación e deseño, asesoramento e xestión dos sistemas de prevención de riscos laborais. |
| A23 |
Participar na elaboración e deseño de estratexias organizativas, desenvolvendo a estratexia de recursos humanos da organización. |
| A24 |
Aplicar técnicas e tomar decisións en materia de xestión de recursos humanos (política retributiva, de selección...). |
| A25 |
Aplicar as distintas técnicas de avaliación e auditoría sociolaboral. |
| A26 |
Aplicar técnicas cuantitativas e cualitativas de investigación social ao ámbito laboral. |
| A27 |
Asesoramento a organizacións sindicais e empresariais, e aos seus afiliados. |
| A28 |
Elaborar, desenvolver e avaliar planes de formación ocupacional e continua no ámbito regulado e non regulado. |
| A29 |
Elaborar, implementar e avaliar estratexias territoriais de promoción socioeconómica e inserción laboral. |
| A30 |
Representación técnica no ámbito administrativo e procesual e defensa ante os tribunais. |
| A31 |
Aplicar os coñecementos á práctica. |
| A32 |
Comprender a relación entre procesos sociais e a dinámica das relacións laborais. |
| A33 |
Comprender o carácter dinámico e cambiante das relacións laborais no ámbito nacional e internacional. |
| A34 |
Interrelacionar as distintas disciplinas que configuran as relacións laborais. |
| A35 |
Análise crítico das decisións emanadas dos axentes que participan nas relacións laborais. |
| B1 |
Resolución de problemas. |
| B2 |
Capacidade de análise e síntese. |
| B3 |
Capacidade de organización e planificación. |
| B4 |
Capacidade de xestión da información. |
| B5 |
Toma de decisións. |
| B6 |
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. |
| B7 |
Habilidades nas relacións interpersoais. |
| B8 |
Razoamento crítico. |
| B9 |
Traballo en equipos. |
| B10 |
Recoñecemento á diversidade e á multiculturalidade. |
| B11 |
Traballo en ámbitos internacionais. |
| B12 |
Motivación para a calidade. |
| B13 |
Adaptación a novas situacións. |
| B14 |
Aprendizaxe autónomo. |
| B15 |
Creatividade. |
| B16 |
Liderado. |
| B17 |
Sensibilidade cara a temas medioambientais. |
| B18 |
Que os estudantes demostrasen posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral, e adóitase atopar a un nivel que, aínda que se apoia en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo. |
| B19 |
Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo. |
| B20 |
Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética. |
| B21 |
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado. |
| B22 |
Que os estudantes desenvolvesen aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía. |
| C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
| C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
| C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
| C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
| C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
| C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
| C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
| C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |