Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
Asignatura | Dereito Administrativo | Código | 760G01028 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Terceiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Aprendizaxe colaborativa | A13 A30 A31 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B13 B14 B15 B16 C3 C6 C7 C8 | A colaboración nos grupos de traballo é fundamental da mesma maneira que a participación e o interese amosado por cada alumno, o que se valorará de xeito individual. Ademais, valorarase: - A capacidade para organizar e planificar o traballo. - A interrelación entre os membros do traballo en grupo. - A capacidade para liderar ou coordinar os membros do grupo de traballo. - A capacidade para respectar as opinións xurídicas dos compañeiros, e intentar acadar unha resposta común a un problema xurídico. |
10 |
Estudo de casos | A13 A30 A31 A35 B1 B2 B4 B8 B9 B13 B14 B15 C3 C4 C6 C7 | As valoracións dependerán do grado de comprensión-expresión dos alumnos na resolución dos casos propostos | 15 |
Prácticas a través de TIC | A31 B2 B4 B14 C3 | Valorarase: - O manexo adecuado das bases de datos xurídicas. - Saber manexar os recursos tecnolóxicos que as Administracións Públicas poñen a dispor do cidadán. - Saber discriminar a información obtida a través das TIC para a resolución dos casos. |
10 |
Presentación oral | A13 A20 A30 B2 B5 B7 C1 | Valorarase: - A expresión oral do alumno. - A capacidade de síntese do traballo efectuado e a súa comunicación oral. - O dominio da linguaxe técnica na súa expresión oral. |
10 |
Proba obxectiva | A13 A30 A31 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B12 B13 B14 B15 C3 C5 C6 C7 C8 | Valorarase: - O coñecemento das cuestións plantexadas polo docente na proba final da materia. - A claridade expositiva dos coñecementos. - A capacidade de síntese e o dominio dos contidos da materia. |
50 |
Sesión maxistral | A13 B2 B6 B7 B8 B12 B14 C7 C8 | Valorarase: - A asistencia con aproveitamento as sesións maxistrais, fundamentalmente a participación do alumno nas cuestión que se plantexen o longo das mesmas. |
5 |
Observacións avaliación | |||
A avaliación do alumno, tal e como se desprende das metodoloxías empregadas estructurase en dous grandes bloques:
|