Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
Asignatura | Literatura Galega e Estudos Socioculturais | Código | 613G02032 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Terceiro | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Ser capaz de desenvolver un enfoque orixinal e creativo na investigación avanzada no ámbito dos estudos literarios e culturais. | A1 A2 A4 A11 A16 A23 |
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 |
|
Coñecer e aplicar diferentes métodos e técnicas de análise á produción literaria e cultural galega. | A7 A18 A19 A20 |
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 |
|
Comprender os procesos históricos dos estudos literarios e culturais e as súas mudanzas de paradigma. | A1 A3 A4 A10 A14 A15 A17 A27 |
B2 B5 B6 B8 B9 |
|
Analisar e interpretar textos, aplicando diferentes modelos teóricos e xenéricos. | A2 A3 A17 A19 A23 |
B1 B3 B9 B10 |
|
Comprender os procesos históricos do estudos literarios e culturais e as súas mudanzas de paradigma. | A1 A2 A3 A10 A17 A19 |
B1 B2 B3 B8 |
|
Analisar e interpretar textos, aplicando diferentes modelos teóricos e xenéricos. | A1 A2 A3 A4 A10 A11 A14 A28 |
B1 B2 B4 B5 B6 B7 |
|
Adquirir as habilidades necesarias para analizar e interpretar os mecanismos dos procesos da creación literaria. | A1 A2 A4 A17 |
B3 B5 B6 |
|
Aplicar as técnicas de análise cultural respectando os fundamentos ideolóxicos presentes en contextos diversos. | A2 A3 A4 A11 A17 |
B6 B8 B10 |
|
Coñecer e valorizar a diversidade cultural, con especial atención ao ámbito galego-portugués. | A4 A17 A27 |
B1 B5 B9 |
|
Aplicar técnicas de análise cultural en contextos diversos | A2 A3 A10 A11 |
B4 B5 B6 B7 |
|
Realizar achegas creativas e orixinais na análise dos textos literarios, dos productos artísiticos e das realidades culturais. | A2 A3 A4 A10 A11 |
B4 B6 B8 B10 |
|
Adquirir as habilidades necesarias para analisar e investigar os mecanismos dos procesos de comunicación. | A1 A2 A3 A14 A16 A17 A27 |
B4 B5 B8 |
|
Coñecer e valorizar a diversidade cultural, con especial atención aos ámbitos hispánico e galego-portugués. | A1 A3 A4 A10 A11 A14 A15 A17 A19 A23 |
B1 B3 B5 B7 B9 |
|
Adquirir a capacidade de utilizar ferramentas e recursos de investigación aplicados no ámbito dos estudos literarios e culturais | A4 A10 A11 A14 A15 A17 A27 |
B1 B2 B5 |
|
Aplicar unha perspectiva comparatista de carácter transnacional e plurilingüístico aos estudos literarios, artísticos e culturais | A1 A2 A4 A10 A11 A17 A18 A27 |
B1 B2 B3 B4 |
|
Ser quen de realizar achegas creativas e orixinais no estudo comparatista dos textos literarios, dos produtos artísticos e das realidades culturais | A1 A2 A3 A4 |
B1 B2 B5 B6 B7 B10 |
C1 |