Introdución á Historia da Literatura Española a través dos seus principais autores e obras.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
Non se realizarán cambios nos contidos
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Manteñense as metodoloxías
. sesión maxistral
. Obradoiro
. Lecturas
. Proba obxectiva
*Metodoloxías docentes que se modifican
As aulas maxistrais suprímense. Sustituense por apuntes autoexplicativos en Moodle e no seu caso por sesión síncronas en Teams.
As aulas interactivas realizanse a través da aplicación Teams para a resolución de dúbidas e a realización de exercicios e titorización do alumnado.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Atenderase ao alumnado mediante correo eletrónico; Teams en titorías colectivas e individuais, seguindo o horario das aulas e das titorías.
4. Modificacións na avaliación
Suprímese a Participación e o 10% que representa distribúese como sigue:
Control de lectura: 30%
Control de comentario: 30%
Proba obxectiva: 40%
Para cada proba o alumando dispoñerá de 12 horas. A correción farase no Moodle.
*Observacións de avaliación:
Para aprobar a materia o alumnado debe obter un 4 sobre 10 na “Proba obxectiva” nas dúas oportunidades. Si na primeira oportunidade a materia está suspensa e a nota da Proba obxectiva” fose inferior a 5, na segunda oportunidade hai que repetila.
Mantense o exame opcional en xaneiro que permitirá liberar materia da primeira parte. A presentación de novo a esta parte nas convocatorias de maio e xullo significa que a segunda cualificación, sexa cal sexa, prevalece sobre a primeira.
O alumnado que non realice a Proba obxectiva será cualificado como Non presentado (NP), aínda que teña realizados os demáis exercicios.
Na segunda oportunidade será gardada toda avaliación positiva realizada no primeiro cuadrimestre ou no segundo cuadrimestre. Na segunda oportunidade, o alumnado ten a posibilidade de volver se presentar a calquera exercicio, mais neste caso, a cualificación que conte, sexa cal sexa, será a da avaliación da segunda oportunidade.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Non haberá modificación da bibliografía pois os materiais necesarios estarán acesibles no Moodle desde o inicio do curso.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías