Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
Asignatura | Contornos Inmersivos, Interactivos e de entretemento | Código | 614G01062 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Cuarto | Optativa | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Proba obxectiva | A43 A44 B1 C6 | Conxunto de exames parciais da materia, que tomarán a forma de probas presenciales na aula. Estes trataranse de probas mixtas con preguntas tipo test e algunhas preguntas curtas de ensaio para que os/as estudantes demostren a asimilación dos conceptos. De non superar a materia cos parciais, disporase dun examen teórico final coas mesmas características dos parciais sobre o total dos contidos da asignatura. |
40 |
Prácticas a través de TIC | A43 A44 B1 B9 | Realización dun traballo composto de dous proxectos correspondentes ós dous videoxogos a desenvolver. Para o 2D faise uso da plataforma PyGame como motor de apoio no desenvolvemento. Para o 3D utilizase unha das plataformas máis comunes actualmente como é Unity3D. Ademáis dos videoxogos, evaluarase a calidade da documentación e a metodoloxía aplicadas no desenvolvemento. |
60 |
Observacións avaliación | |||
Para superar a materia, o/a estudante deberá obter unha calificación Resaltar que a proba obxetiva pode tomar forma de exames parciais ou ben de una proba A calificación en base ós exames parciais corresponderase coa media Criterios particulares de avaliación e asistencia para os/as estudantes con matrícula a tempo parcial:
Na segunda oportunidade,
|