Nesta materia preséntanse as técnicas de deseño de programas, incluindo os fundamentos da orientación a obxectos, asi como as estruturas de datos básicas en computación e os seus principios de uso.
A materia pertence ao bloque Programación e Algoritmos, polo que a relación más estreita dase coas outras dos materias deste mesmo bloque: Fundamentos de Programación I (que se pode considerar predecesora directa) e Deseño e Análise de Algoritmos (que se pode considerar sucesora directa). Con respecto aos outros bloques, as relacións máis directas danse con Bases de Datos e Sistemas para Procesamento de Datos. Outro bloque temático de materias relacionadas é o que forman aquelas de Fundamentos Matemáticos, e dentro deste grupo, especialmente a materia Matemática Discreta.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
Non hai modificacións
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
As metodoloxías mantéñense co único cambio de pasar todas a ser realizadas online. En particular:
• Clases maxistrais: Os contidos que se impartían nelas pasan a ser emitidos en sesións síncronas online e/ou en vídeos pregravados polos profesores. En calquuera caso os vídeos póñense a disposición dos alumnos en Stream e mediante enlaces en Moodle, nas semanas en que estaba previsto impartir eses contidos na planificación da materia. Se non hai sesións síncronas, nos horarios das clases de teoría, o profesor de cada grupo establece unha tutoría en grupo en Teams.
• Solución de problemas: Proponse o enunciado dos exercicios en Moodle. O profesor atende as dúbidas na ferramenta Teams. Pasado un tempo móstranse as solucións propostas nun documento e/ou nun vídeo.
• Prácticas de laboratorio: Todas as ferramentas necesarias para a realización das prácticas poden ser instaladas sen custo nos equipos informáticos do alumnado. Nos horarios das clases de prácticas realízase un seguemento mediante tutorías en grupo en Teams que inclúen reunións audiovisuais síncronas se é preciso.
• Proba obxectiva: Utilizaranse as ferramentas que proporciona Moodle e Office365 para a súa realización online se non é posible a realziación presencial
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Realizarase, respetando os horarios de titorías, mediante as seguintes ferramentas:
Teams: Atención continuada ao alumnado.
Email: Atención continuada ás mensaxes enviadas polo alumnado.
Moodle: Atención continuada ás mensaxes enviadas polo alumnado nos foros de Moodle.
4. Modificacións na avaliación
Non hay variacións
*Observacións de avaliación:
A segunda oportunidade avaliarase do mesmo xeito que a primeira
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Non hai cambios.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías