AFONDAR NO COÑECEMENTO DAS SUPERFICIES COMPLEXAS E A SÚA GRAFIACIÓN AVANZADA, DEBUXO CON ORDENADOR EN 3D.
ANÁLISE DA XEOMETRÍA SUBXACENTE NA ARQUITECTURA. AFONDAR NA RELACIÓN ENTRE A XEOMÉTRIA, O SISTEMA SUSTENTANTE E RESULTADO ARQUITECTÓNICO FINAL.
ESTA MATERIA TEN EXTINGUIDA A súa DOCENCIA PRESENCIAL DE ACORDO CO CRONOGRAMA DE IMPLANTACIÓN DA TITULACIÓN DE GRAO EN ESTUDOS DE ARQUITECTURA
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
MANTEÑENSE OS CONTENIDOS RELACIONADOS NA GUÍA DOCENTE
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
AS METODOLOXÍAS DOCENTES SE MANTEÑEN ADAPTÁNDOAS Á PLATAFORMA TEAMS.
*Metodoloxías docentes que se modifican
AS SAÍDAS DE CAMPO NON SE REALIZARÁN.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
FERRAMENTAS: TEAMS/CORREO ELECTRÓNICO
TEMPORALIZACIÓN: MANTEÑENSE OS HORARIOS ESTABLECIDOS INICIALMENTE NAS TUTORIAS DOS DOCENTES DURANTE A SEMANA.
4. Modificacións na avaliación
NON SE CONTEMPLAN MODIFICACIÓNS NA AVALIACIÓN
*Observacións de avaliación:
TERANSE EN CONTA AS CIRCUNSTANCIAS ESPECIAIS E XUSTIFICADAS DO ALUMNADO NO CASO DE NON TER RECURSOS INFORMÁTICOS QUE PERMITAN A SÚA ASISTENCIA ÁS CLASES ON-LINE OU A REALIZACIÓN DAS ENTREGAS EN TEMPO E FORMA.
NESTES CASOS ESTUDARASE A SOLUCIÓN COMO UN CASO ESPECIAL DE XEITO PERSONALIZADO.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
MÁNTENSE A BIBLIOGRAFÍA E A WEBGRAFÍA
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías