Mestrado Universitario en Discapacidade e Dependencia (plan 2015)
Descriptores
Ciclo
Período
Curso
Tipo
Créditos
Mestrado Oficial
2º cuadrimestre
Primeiro
Optativa
6
Idioma
Castelán
Galego
Modalidade docente
Híbrida
Prerrequisitos
Departamento
Fisioterapia, Medicina e Ciencias Biomédicas
Coordinación
Gonzalez Doniz, Maria Luz
Correo electrónico
luz.doniz@udc.es
Profesorado
Gonzalez Doniz, Maria Luz
Lista Paz, Ana
Sanesteban Hermida, Yolanda
Souto Camba, Sonia
Correo electrónico
luz.doniz@udc.es
ana.lista@udc.es
y.sanesteban@udc.es
sonia.souto@udc.es
Web
Descrición xeral
Co estudo desta materia preténdese que o alumno adquira coñecementos avanzados e demostre unha comprensión dos aspectos teóricos e prácticos e da metodoloxía de traballo nas disfuncións do sistema cardiopulmonar cunha profundidade que chegue ata a vangarda do coñecemento.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
RECENSION BIBLIOGRÁFICA
ESTUDO DE CASOS
TRABALLOS TUTELADOS
*Metodoloxías docentes que se modifican
SESION MAXISTRAL:Substitúese a exposición oral presencial complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución de algunhas preguntas dirixidas ao alumnado, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe por clases expositivo participativas en tempo real a través da ferramenta Microsoft Team e/ou clases coa presentación audio previas. Se complementan con actividades dirixidas ao alumnado, coa finalidade de facilitar a aprendizaxe e integrar coñecementos.
PRÁCTICAS DE LABORATORIO: As sesión presenciais de demostración sustitúense por material audiovisual demostrativo.
PROBA OBXETIVA
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
As actividades de atención personalizada intensifícaranse, realizandose semanalmente a través de teams e Moodle e a demanda, a través do correo electrónio institucional.
4. Modificacións na avaliación
A porba obxetiva presencial sustitúese por unha proba tipo test síncrona desenvolvida a través de cuestionario utilizando a ferramenta Moodle. En el se recollerán preguntas sobre os contidos teóricos abordados durante as sexións maxistráis materia.
*Observacións de avaliación:
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Manual de procedimientos separ. Evaluación de la función pulmonar. https://issuu.com/separ/docs/procedimientos3?mode=window&backgroundColor=%23222222
Manual de procedimientos SEPAR. Evaluación de la función pulmonar II. https://issuu.com/separ/docs/procedimientos4?mode=window&backgroundColor=%23222222•
https://www.youtube.com/watch?v=B_zJbMRuZT4
https://www.youtube.com/watch?v=rOvR8ZKxI_M
https://www.facebook.com/inhavisol/videos/524466211580082/
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías