Con esta materia preténdese que o estudante de fisioterapia coñeza as bases da enfermidade oncolóxica e as súas características, así como as alteracións que provoca o seu tratamento susceptibles de ser abordadas desde a fisioterapia. Doutra banda preténdese que o estudante coñeza a abordaxe terapéutica das enfermidades bioquímicas e tegumentarias máis frecuentes.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
NINGUNHA
2. Metodoloxías
Metodoloxías docentes que se manteñen
TODAS, EXCEPTO AS QUE SE MODIFICAN
Metodoloxías docentes que se modifican
A PROBA PRÁCTICA E AS PRÁCTICAS DE LABORATORIO SUPRIMIRANSE NO CASO DE QUE NON SEXA POSIBLE A PARTICIPACIÓN DOS ESTUDANTES DE FORMA PRESENCIAL.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
REFORZARASE A través das PLATAFORMAS TELEMÁTICAS FACILITADAS POLA UDC.
4. Modificacions na avaliación
NO CASO DE QUE NON SEXA POSIBLE A REALIZACIÓN DA PROBA DE ENSAIO/DESENVOLVO DE FORMA PRESENCIAL, REALIZARASE A TRAVES DE APLICACIÓNS TELEMÁTICAS. NO CASO DE QUE NON SEXA POSIBLE REALIZAR A PROBA PRÁCTICA DE FORMA PRESENCIAL, A PORCENTAXE ASIGNADA A ESTA PROBA (35%) COMPUTARASE NO APARTADO DE AVALIACIÓN CONTINUADA (ESTUDO DE CASOS E ANÁLISES DE FUENTES DOCUMENTAIS), QUEDANDO POR TANTO UN 55% ASIGNADO Á AVALIACIÓN CONTINUADA E UN 45% Á PROBA DE ENSAIO/DESENVOLVO
Observacións de avaliación:
MANTÉÑENSE Os MESMOS REQUISITOS RECCOGIDOS NO APARTADO DE OBSERVACIÓNS DE AVALIACIÓN.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías