Vista para imprimir Exportar a pdf
Datos Identificativos 2020/21
Asignatura (*) Investigación e Innovación en Didáctica das Ciencias Experimentais  Código 652534009
Titulación
Mestrado Universitario en Investigación e Innovación en Didácticas Específicas para Educación Infantil e Primaria
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 2º cuadrimestre
Primeiro Optativa 3
Idioma
Castelán
Galego
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Pedagoxía e Didáctica
Coordinación
Rivadulla López, Juan Carlos
Correo electrónico
juan.rivadulla@udc.es
Profesorado
Rivadulla López, Juan Carlos
Correo electrónico
juan.rivadulla@udc.es
Web
Descrición xeral Con esta materia preténdese achegar ao alumnado á necesidade de investigar e innovar en Didáctica das Ciencias Experimentais, tanto dende a perspectiva docente como do alumnado de Educación Infantil e Educación Primaria. Para iso, farase una revisión das principais liñas de investigación e innovación coa finalidade de poder deseñar un proxecto nesta didáctica específica.
Plan de continxencia 1. MODIFICACIÓNS NOS CONTIDOS Non se realizarán cambios. 2. METODOLOXÍAS *METODOLOXÍAS DOCENTES QUE SE MANTEÑEN • Actividades iniciais • Análise de fontes documentais • Aprendizaxe colaborativa • Sesión maxistral • Traballos tutelados • Proba mixta *METODOLOXÍAS DOCENTES QUE SE MODIFICAN As sesións expositivas pasarán a desenvolverse de forma asíncrona. As sesións interactivas organizadas en pequenos grupos nos que o alumnado traballa conxuntamente pasarán a desenvolverse de forma virtual e de maneira individual. 3. MECANISMOS DE ATENCIÓN PERSONALIZADA AO ALUMNADO Moodle, correo electrónico e teams. 4. MODIFICACIÓNS NA AVALIACIÓN Todo o alumnado (asistente e non asistente) mantén a avaliación da guía docente nas dúas oportunidades, con esta salvedade: • A proba individual global da avaliación que realizará o alumnado non presencial desenvolverase na modalidade virtual. *OBSERVACIÓNS DE AVALIACIÓN: Mantense as mesmas que figuran na guía docente , excepto no referente á asistencia que só se terán en conta aquelas sesións que houbo presencialmente ata o momento que se suspenda a actividade presencial. 5. MODIFICACIÓNS DA BIBLIOGRAFÍA OU WEBGRAFÍA Non se realizarán cambios.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías