Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
Asignatura | Avaliación de Materiais Curriculares | Código | 652536008 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 3 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Potenciar a xustiza curricular mediante o uso de estratexias didácticas respectuosas coa diversidade social, cultural e ambiental, analizando criticamente a experiencia histórica de exclusión educativa, e elaborando as adaptacións do currículo que garantan unha perspectiva inclusiva da educación | AM9 AM10 AM11 |
BM2 BM3 BM5 BM6 |
CM4 CM7 CM8 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común | AM9 AM10 AM11 |
BM2 BM3 BM5 BM6 |
CM4 CM7 CM8 |
Deseñar, implementar e avaliar prácticas educativas, programas e servizos que dean resposta ás necesidades das persoas, organizacións e colectivos específicos, promovendo a presenza, participación e éxito de todo o alumnado en contornos educativos e sociolaborais. | AM9 AM10 AM11 |
BM2 BM3 BM5 BM6 |
CM4 CM7 CM8 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida | BM2 BM3 BM5 BM6 |
CM4 CM7 CM8 |
|
Aprender a aprender | BM2 BM3 BM5 BM6 |
CM4 CM7 CM8 |
|
Capacidade de aplicar coñecementos na práctica psicopedagóxica | AM9 AM10 AM11 |
BM2 BM3 BM5 BM6 |
|
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional | AM9 AM10 AM11 |
BM2 BM3 BM5 BM6 |
CM4 CM7 CM8 |
Comprender a necesidade de incorporar o enfoque de xénero e deseñar propostas de orientación profesional que integren esta dimensión | AM9 AM10 AM11 |
BM2 BM3 BM5 BM6 |
CM4 CM7 CM8 |