1 Mestrado Universitario de Profesorado de Educación Secundaria: Ciencias Experimentais
Descriptores
Ciclo
Periodo
Curso
Tipo
Créditos
Máster Oficial
2º cuatrimestre
Primero
Obligatoria
6
Idioma
Castellano
Gallego
Modalidad docente
Presencial
Prerrequisitos
Departamento
Pedagoxía e Didáctica
Coordinador/a
Bugallo Rodríguez, Ánxela
Correo electrónico
anxela.bugallo@udc.es
Profesorado
Bugallo Rodríguez, Ánxela
Fuentes Silveira, María Jesús
Garcia Barros, Susana
Paz Villasenín, Carlos Isolino de
Vega Marcote, Pedro
Correo electrónico
anxela.bugallo@udc.es
m.j.fuentes@udc.es
susana.gbarros@udc.es
c.de.paz@udc.es
pedro.vega.marcote@udc.es
Web
Descripción general
O TFM consistirá na realización dunha actividade académica que desenvolver o conxunto de competencias abordadas neste mestrado. Debe ser realizado individualmente por cada alumno/a baixo a dirección dun/ha profesor/a (director/a) e, como norma xeral, estará concibido para que o tempo total de dedicación do/a alumno/a sexa de 150 horas (6 ECTS). Neste traballo deben integrarse e desenvolverse os contidos formativos recibidos, así como as capacidades, competencias e habilidades adquiridas durante o período do máster, e en concreto: a capacidade para a búsqueda, xestión, organización e interpretación de datos relevantes- da súa área de estudo- co obxecto de emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica, tecnolóxica ou ética, e facilitar o desenvolvemento dun pensamento e xuizo crítico, lóxico e creativo.
Plan de contingencia
1. Modificación en los contenidos
No se modifican
2. Metodologías
No se modifican.
3. Mecanismos de atención personalizada al alumnado
El alumnado debe mantener un contacto directo con su tutor/a a través de las vías telemáticas. El profesorado responderá a sus dudas por estas mismas vías. También permanecerá atento a los cambios del documento marco.
4. Modificaciones en la evaluación
No se modifica
*Observaciones de evaluación:
El trabajo tutelado se adaptará a las diferentes circunstancias, así el alumnado que no pueda llevar a cabo una investigación será evaluado por: un trabajo documental teórico sobre un tema concreto, o bien por un proyecto de investigación. Estos cambios sólo afectan a los estudiantes que no hayan podido realizar la investigación empírica.
La defensa del TFM se realizará mediante el uso de herramientas telemáticas y siguiendo las directrices (Pautas presentación) marcadas para la situación de excepcionalidad.
(*) La Guía Docente es el documento donde se visualiza la propuesta académica de la UDC. Este documento es público y no se puede modificar, salvo cosas excepcionales bajo la revisión del órgano competente de acuerdo a la normativa vigente que establece el proceso de elaboración de guías