Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
Asignatura | Infancia, TV e outras pantallas | Código | 652G01037 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Cuarto | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
1. A educación mediática como campo de estudio. |
1.1 Historia e enfoques. 1.2 Lexislación e situación actual. 1.3 Dimensións e indicadores. 1.4 A educación mediática no currículo da Educación Infantil. 1.4 Aprendizaxe baseada en proxectos e a ensinanza dos medios na escola. |
2. Os medios de comunicación na sociedade multipantalla e da infomación. | 2.1 Multinacionais, converxencia e pensamiento único. 2.2 Características dos medios. 2.3 Internet e as ferramentas 2.0, 3.0... 2.4 Ruido na rede, filtros, personalización, privacidade,... |
3. Os factores determinantes dos medios de comunicación. | 3.1 Os propietarios. 3.2 A regulación dos medios. 3.3 Os aspectos económicos. 3.4 As audiencias. 3.5 O persoal. 3.6 As fontes. 3.7 As tecnoloxías. |
4. Linguaxe da imaxe e análise de produtos mediáticos dirixidos a infancia. | 4.1 A lectura de imaxes. 4.2 Os estereotipos. 4,3 A publicidade dirixida á infancia. 4.4 A programación infantil. 4.5 Os debuxos animados. 4.6 Os videoxogos. 4.7 Telerrealidade con menores e para as familias. 4.8 Redes sociais e menores influencers. |
5. A infancia e as súas interaccións cos medios de comunicación. | 5.1 Investigación sobre medios e infancia. 5.2 Recepción activa, participación e creación de medios. 5.3 Ferramentas para a creación dixital. |