Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
Asignatura | Tecnoloxías da información e a comunicación social | Código | 652G03009 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Comprender e analizar de forma crítica o papel das TIC na sociedade, na educación e na educación social en particular, desenvolvendo un compromiso ético co papel liberador das novas tecnoloxías fronte o seu posible papel opresor. | A1 A5 A7 A9 A11 A20 |
B1 B3 B6 |
C1 C3 C4 C6 C8 |
Coñecer o papel dos centros sociais e do educador social ante as tecnoloxías da información e a comunicación e as súas implicacións para o desenvolvemento da acción socioeducativa. | A1 A5 A9 A20 |
B1 B3 B6 |
C1 C3 C4 C6 C8 |
Deseñar, seleccionar, avaliar, crear e construír materiais didácticos coas TIC para o traballo na acción socioeducativa tendo en conta principios educativos como a educación democrática e inclusiva e a preocupación pola xustiza social. | A6 A7 A9 A11 A15 A20 |
B1 B3 B6 |
C1 C3 C4 C6 C8 |
Colaborar e cooperar en equipos e grupos de comunidades virtuais para o desenvolvemento de proxectos de traballo e propostas socioeducativas na Educación Social mediante o emprego das tecnoloxías da información e a comunicación. | A1 A5 A6 A7 A9 A15 A20 |
B1 B3 B6 |
C3 C4 C6 C8 |