Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
Asignatura | Tecnoloxías da información e a comunicación social | Código | 652G03009 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
MÓDULO I: Sociedade, tecnoloxía e educación: as TIC na sociedade da información. | 1.1. Concepto e características das TIC. 1.2. Mitos asociados as TIC. 1.3. A sociedade da información. 1.4. As TIC na globalización económica, política e cultural. 1.5. As desigualdades sociais e a fenda dixital. 1.6. O papel liberador ou opresor das TIC. 1.7. Os retos da acción socioeducativa ante as TIC. |
MÓDULO II: A tecnoloxía educativa como disciplina pedagóxica. | 2.1. O desenvolvemento da tecnoloxía educativa como disciplina pedagóxica. 2.2. O enfoque da tecnoloxía educativa desde unha perspectiva multidisciplinar e crítica das ciencias sociais. 2.3. A tecnoloxía educativa en España, Europa e no mundo. 2.4. A investigación sobre as TIC no ámbito socioeducativo. |
MÓDULO III: Os medios na acción socioeducativa: materiais didácticos, recursos educativos e TIC. | 3.1. Socialización e aprendizaxe con medios e tecnoloxías en contextos socioeducativos. 3.2. Recursos educativos e materiais didácticos: medios impresos, medios audiovisuais e medios dixitais. 3.3. O deseño, selección, utilización e avaliación de recursos educativos e materiais didácticos. |
MÓDULO IV: A integración das TIC no ámbito socieducativo. | 4.1. As TIC nos procesos de deseño, desenvolvemento e avaliación da acción socioeducativa. 4.2. O educador social ante a integración das TIC. 4.3. A organización e xestión das TIC. 4.4. Boas prácticas para integración das TIC. 4.5. Modelos e niveis de integración das TIC no ámbito socioeducativo. |
MÓDULO V: Internet e acción socioeducativa. | 5.1. A acción socioeducativa con tecnoloxías dixitais. 5.2. A selección, avaliación e utilización dos distintos recursos, aplicacións e servicios de internet na acción socioeducativa. 5.3. A web 2.0, análise das súas posibilidades socioeducativas e creación de recursos na rede. 5.4. O elearning e os entornos virtuais. 5.5. Os entornos de traballo colaborativo. 5.6. As redes sociais. |