Temas Subtemas
Tema 1. Conceptualización do diagnóstico en educación e nas necesidades socioeducativas 1.1. Algunhas definicións. Diagnóstico
1.2. Modelos teóricos da avaliación de necesidades
1.3. Elementos humanos realizadores e interactuantes no diagnóstico. As competencias da/o profesional da Educación Social para lograr unha actuación adecuada.
Tema 2. Dimensións do diagnóstico nos seus ámbitos 2.1. Dimensións, ámbitos e áreas de actuación no diagnóstico
2.2. Estudo especial da dimensión socioambiental: familia, grupo de pares, barrio e comunidade
Tema 3. A recollida de datos: técnicas e instrumentos 3.1. Clasificación das técnicas: proxectivas, subxectivas, psicométricas, sociométricas
3.2. Estudo especial da observación: instrumentos para a recollida de datos na observación.
3.3. Estudo especial das participativas de avaliación de necesidades
3.4 O informe diagnóstico: tipos de informe, estrutura e redacción