Na asignatura Avaliación das alteracións de base evolutiva trátanse contidos fundamentais referidos ao proceso de avaliación e diagnóstico logopédicos nas seguintes alteracións presentes na etapa infanto -xuvenil: Autismo e Síndrome de Asperger, parálisis cerebral, discapacidad e sordoceguera.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
Non hai modificacións
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Todas excepto a "proba de resposta multiple"
*Metodoloxías docentes que se modifican
A proba de resposta múltiple
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Moodle; Correo electrónico; Teams
4. Modificacións na avaliación
*Observacións de avaliación:
A avaliacion levarase a cabo mediante os resultados obtidos na avaliacion continua nos apartados metodoloxicos e avaliativos : presentación oral, portafolios e estudo de caso
A proba de resposta multiple e a puntuación que ten asignada (40% ) distribuirase entre outros tres apartados quedando como sigue:
estudo de caso (40%): presentación oral (35%) e portafolios (25%).
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Non
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías