Avaliar e comprender o papel que desempeña o sector no deseño, promoción e xestión dos destinos turísticos.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
Non se realizarán cambios nos contidos da materia
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
*Metodoloxías docentes que se modifican
Na medida que sexa posible subtiuiránse as saídas de campo por presentacions virtuais.
As clases e atención de dúbidas sobre os temas impartidos fanse a través de Teams. As titorías de traballos faranse a través de Teams e dun foro en Moodle, para o envío dos avances nos traballo de grupo faranse a través de moodle. A exposición do traballo en grupo faranse por Teams. Algunhas das tarefas serán adaptadas máis cara a reflexión individual e grupal ao carecer da práctica presencial en clase.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
través de Moodle, Teams e enderezo electrónico.
4. Modificacións na avaliación Práctica: 60% Teoría: 40% (a través dunha proba)
*Observacións de avaliaPara o alumnado que non houbese seguido a avaliación continua desde o inicio do curso, estará obrigado a entregar todas as tarefas requiridas ao longo do curso nas datas que se indiquen, antes da data de peche da acta de xuño. Modalidade online: Para a modalidade online, contemplada na Memoria de Grao, seguiranse os mesmos criterios de avaliación, dado que non poden ter exames presenciaisción:
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías