Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
Asignatura (*) | Materiais II | Código | 670G01012 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
Idioma |
|
|||||||||||||
Modalidade docente | Presencial | |||||||||||||
Prerrequisitos | ||||||||||||||
Departamento | Construcións e Estruturas Arquitectónicas, Civís e Aeronáuticas |
|||||||||||||
Coordinación |
|
Correo electrónico |
|
|||||||||||
Profesorado |
|
Correo electrónico |
|
|||||||||||
Web | http://moodle.udc.es/course/view.php?id=34364 | |||||||||||||
Descrición xeral | A materia de Materias II está centrada no estudo do formigón como material de construción. Trátase de introducir ao alumno naqueles conceptos que servirán como base para o estudo do formigón estrutural na materia de Construción III. Estúdanse e analizan as propiedades, características e esixencias aplicables ao formigón e ás armaduras pasivas, tanto relativo ao formigón convencional como ao formigón con árida reciclaxe e ao formigón autocompactante. Faise especial fincapé no estudo do Control de Recepción das materias primas e o formigón. | |||||||||||||
Plan de continxencia | 1. Modificacións nos contidos. Non hai modificación de contenidods 2. Metodoloxías *Metodoloxías docentes que se manteñen. Mantéñense todas excepto as actividades de laboratorio, pero adaptándoas a modalidade telemática: actividades iniciais, sesión maxistral, solución de problemas, análises de fontes documentais e probas obxectivas. *Metodoloxías docentes que se modifican Actividades en laboratorio 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado: Moodle, Teams e correo electrónico 4. Modificacines na avaliación. Para os alumnos que seguen o curso NON HAI MODIFICACIÓNS. Para os alumnos que non seguen ou curso a proba de desenvolvemento, que terán que realizar unha vez superen próbaa test específica para eles, será oral y/o escrita. *Observacións de avaliación: Darase especial importancia á avaliación continua durante as activides que se expoñan semana a semana: traballos, foros e intervencións durante as clases virtuais que se realicen, a través das cales o profesor poida verificar o coñecemento dos alumnos de forma fehaciente. 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía. Non hai. terana dispoñible en Moodle | |||||||||||||
|
||||||||||||||
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías |