Materia que achega unha visión global e introductoria á teoría e xestión da información, e que proporciona os coñecementos e técnicas básicas para a recuperación da información e a súa representación a nivel de usuario.
Plan de continxencia
ADAPTACIÓNS que se levarán a cabo na docencia e evaluación si nos enfrontamos a un escenario de non presencialidade ou semi-presencialidade:
1. Modificacións nos contidos: non haberá. Se verán os mesmos temas.
2. Metodoloxías
- Proba mixta presencial: Se sustitue por unha evaluación síncrona on line, por medio da plataforma Moodle e a través de vídeo-conferencia con Microsoft Teams. Os alumnos/as que non podan realizar a proba a través destos medios deben comunicarllo á profesora con antelación ofrecendo unha motivación xustificada. Para causas debidamente xustificadas, se poderá, organizar un sistema de evaluación alternativo (exemplo: examen oral via telefónica).
- Sesión maxistral (presenciais):non hai xa que é unha materia en extinción
- Traballos tutelados: As dúbidas e titorías se resolverán mediante a plataforma Teams e o correo electrónico.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado:
-Correo electrónico: se responderán en horarios de titoría. Se poderán solicitar entrevistas en Teams ou facer consultas.
-Moodle: en horarios de tutoría.
-Teams: sesiones fixadas individuales ou en grupo para resolver dudas; para impartir as sesións maxistrais no horario fixado no horario do Centro e para o seguimento dos traballos tutelados.
4. Modificacións na evaluación: non se modifica.
*Observaciones de evaluación: Non hai.
5. Modificacións da bibliografía: Non se realizan cambios.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías