O obxectivo é aprender a simular dentro dun motor de videoxogos o comportamento físico do mundo real. Isto inclúe a simulación de sustancias
con comportamentos moi particulares, como pode ser o caso das sustancias líquidas ou gasosas.
O alumno tamén aprenderá fundamentos básicos da física asociada ao comportamento de obxectos (p.ex.: vehículos) ou efectos (p.ex.: explosións)
que poidan ser necesarios dentro dun videoxogo.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
Os contidos permanecen igual, só que se impartirán telemáticamente.
2. Metodoloxías
Mantéñense todas as metodoloxías, coa diferenza de que pasan a ser telemáticas.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Total dispoñibilidade de moodle e correo electrónico para concertar tutorías telemáticas.
4. Modificacines na avaliación
Non hai modificacións.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Non hai modificacións.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías