Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
Asignatura | Calidade do Aire | Código | 610500010 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 3 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Estudo de casos | A3 A15 A19 B2 B3 B5 B6 C4 C7 C9 C10 | Ao alumno plantexaráselle un caso real relativo á calidade do aire. Cos coñecementos adquiridos terá que realizar un informe medioambiental da zona. |
15 |
Proba obxectiva | A1 A6 A15 B2 B3 B6 C4 C9 | O exame constará de preguntas tipo test, de preguntas cortas e da resolución de problemas numéricos. |
50 |
Saídas de campo | A15 B3 B6 | O alumno elaborará un resumo da visita realizada. O profesor poderá requerir a búsqueda de información ou a interpretación dalgún dato que se obtén na estación da calidade del aire. |
5 |
Solución de problemas | A1 A6 A15 B2 B3 C4 C5 C7 C9 | Plantexaranse problemas co profesor resolverá na clase. De maneira complementaria plantexaranse cuestións/problemas cos alumnos terán que resolver de forma autónoma e individual e que entregarán ao profesor nun prazo que non superará os 20 días naturais despois do remate da asignatura. |
30 |
Observacións avaliación | |||
O traballo do alumno será evaluado de forma continua a través da súa participación activa ao longo da impartición da materia. A calificación global obterase da suma dos sumandos anteriormente descritos. Otorgarase a calificación de non presentado a aquel alumno que non se presente á proba obxetiva. ESTUDANTES CON RECOÑECEMENTO DE ADICACIÓN A TEMPO PARCIAL Aplícanse os mesmos criterios de avaliación indicados anteriormente. ESTUDANTES CON DISPENSA ACADÉMICA DE EXENCIÓN DE ASISTENCIA (de acordo coa normativa da UDC): O alumno con dispensa académica de exención de asistencia será avaliado unicamente mediante as cualificacións obtidas na proba mixta (60%), resolucións de problemas (20%) e estudo de caso (20%). Isto aplica a ambas as oportunidades. |