Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
Asignatura | Laboratorio Básico Integrado | Código | 610G04004 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Prácticas de laboratorio | A4 A6 A8 B2 B4 B5 B8 | Actitude e aptitude do alumno nas sesions de laboratorio. Seguimento das recomendacions, limpeza e na execución... | 10 |
Portafolios do alumno | A7 B7 B9 | Avaliación dos resultados obtidos, tratamento dos datos, e expresión dos mesmos... | 50 |
Proba práctica | A2 B3 B10 B12 C9 | Exame sobre o feito en cada un dos módulos, que pode constar de preguntas tipo test, preguntas curtas, preguntas teóricas, pequenos problemas ou realización de prácticas. | 40 |
Observacións avaliación | |||
A asistencia ás sesións de prácticas programadas é obrigatoria. Máis de tres faltas sen xustificar (unha por módulo) implicará a non superación da materia. As faltas deberán xustificarse e poderán recuperarse se é posible. É preciso obter un mínimo de 4/10 na avaliación de cada módulo para poder superar a materia. A cualificación dos módulos aprobados manterase na 2ª oportunidade. Para superar os suspensos poderán solicitarse actividades específicas. ALUMNOS MATRICULADOS CON DISPENSA ACADÉMICA: A evaluación dos alumnos que se matriculen con dispensa académica se desglosará da siguiente forma: A calificación chamada “prácticas de laboratorio” desaparece e súmase ao “portafolio do alumno” representan un valor máximo do 60 % da nota. As prácticas son de carácter obligatorio pudindo realizarse dentro do calendario oficial en cualquera turno. No caso de falta non xustificada, aplicaránse os mesmos criterios que se describiron con anterioridade para os alumnos de matrícula ordinaria. ALUMNOS CON ADAPTACIÓNS ACADÉMICAS: No caso de alumnos con necesidades específicas de aprendizaxe e dacordo coas indicacions da Unidade Universitaria de Atención á Diversidade (ADI), o profesorado adaptará as actividades de evaluación continua e obrigatorias para que o alumno poda optar a superar a materia. |