Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
Asignatura | Talleres de directivos | Código | 611507001 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | Anual |
Primeiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Estudo de casos | A20 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 | Valorarase a capacidade do alumno para aplicar a metodoloxía do caso utilizando os coñecementos específicos desta materia. | 50 |
Presentación oral | C6 C7 C8 C9 C10 C11 | Valorarase a capacidade do alumno para presentar oralmente os coñecementos específicos desta materia aplicados ao caso de empresa. | 30 |
Eventos científicos e/ou divulgativos | A1 A2 A13 A15 C3 | Valorarase a asistencia e a elaboración de ensaios críticos sobre charlas/conferencias dos profesionais invitados. | 20 |
Observacións avaliación | |||
Avaliación Segunda Oportunidade e Convocatoria adiantada: O sistema de avaliación aplicado na primeira oportunidade manterase para as demais oportunidades dacordo aos seguintes criterios. No caso do Estudo de casos e Presentación oral: Para os estudantes que participaron activamente, no proxecto empresarial, desenvolto polo equipo ao que foron asignados, na cal consta a súa participación mediante a pertinente avaliación continua, pediráselles que realicen e presenten un traballo corrixido e ampliado daquela parte ou partes que non alcanzasen os mínimos requiridos. Para aqueles estudantes que non participasen de modo activo, no proxecto empresarial, desenvolto polo equipo ao que foron asignados, esixiráselles que realice e presente un traballo inédito relacionado co proxecto e cun enfoque orixinal, sempre en coherencia coa visión integral do realizado polo alumnado que superou a primeira oportunidade. No caso dos eventos científicos/divulgativos: Pediráselles a todos os alumnos que realicen algún ensaio crítico sobre situacións concretas e reais á cales se tiveron que enfrontar ou se terían que enfrontar, vinculadas coas decisións no ámbito da dirección, xestión ou administración de empresas. Alumnos con dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia: No caso de alumnos con dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia, empregarase a plataforma Moodle e o correo electrónico como vehículo de comunicación principal para a xestión de contidos, titorías e a entrega de traballos. Acordarase ao comezo do curso un calendario específico de datas compatible coa súa dedicación, pero terán a mesma obrigación de realizar actividades e de acudir a calquera tipo de proba de avaliación que o alumnado a tempo completo. Cualificación .
|