A ciencia económica ten considerado tradicionalmente que o comportamento dos axentes nun territorio era independiente do comportamiento dos axentes en territorios veciños. Realmente, este suposto é mais unha excepción que unha regra. Nesta materia abórdase a análise de fenómenos económicos contextualizados nun territorio, en calqueira dos seus niveis de agregación, aínda que se fai fincapé na dimensión rexional e urbana.
O curso céntrase na análisis empírica usando o software R. Para iso farase unha introdución xenérica á programación e análise de datos con R, pasando posteriormente a usar R como Sistema de Información Xeográfica (SIX) e á análise espacial. Na parte final debatiremos as aplicaciones realizadas polos estudiantes.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
– Non se realizarán cambios
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
– Todas. As sesión presenciais reconverteranse a sesións virtuais.
*Metodoloxías docentes que se modifican
– As clases maxistrais serán virtuais.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
– Conferencia virtual dúas veces por semana durante o período de aulas.
– Titoría persoal por conferencia virtual e correo electrónico cando sexa necesario.
4. Modificacións na avaliación
– Ningunha
*Observacións de avaliación:
– Ningunha
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
– Ningunha
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías