Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
Asignatura | Historia Económica | Código | 611G01002 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Estudo de casos | A5 A6 A9 A10 A12 C1 C2 C6 | Incluen as prácticas con material cuantitativo y cualitativo que serán avaliadas cunha proba ao longo do primeiro cuatrimestre. O calendario da proba facilitarase ao comezo do curso. | 30 |
Presentación oral | A2 A3 A7 A8 A9 A10 A12 A13 B2 B1 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 C1 C2 C4 C6 C8 | Esta presentación correspóndese coa realización, exposición e discusión dun traballo individual durante o primeiro cuatrimestre, basado no material gráfico-estatístico ou teórico que o docente facilitará aos estudantes e que estos deberán analizar a partires de consultas bibliográficas (realizadas individualmente na biblioteca universitaria). O calendario da entrega do traballo e da súa exposición facilitarase durante as primeiras semanas do curso. | 30 |
Proba obxectiva | A2 A4 A7 A8 A13 B2 B1 B3 B4 C1 C2 | Consistirá na realización dun examen escrito sobre os contidos teóricos do programa na convocatoria oficial da primeira oportunidade. Valoraráse a capacidade de expresión, o manexo e o dominio do vocabulario específico, a capacidade analítica e sintética e, por suposto, o coñecemento dos contidos do programa. | 40 |
Observacións avaliación | |||
Non se exise asistencia obrigatoria á clase. Porén, recoméndase A entrega dos traballos documentais que se realicen nesta Para superala asignatura, o alumno debe obter como mínimo 50 A calificación de non presentado corresponde ao alumno, cando só Respecto á convocatoria da segunda oportunidade e a da Estudantes con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e Por tanto, todolos estudantes, incluidos os que teñan Está prohibido acceder á aula do exame/probas con calquer De igual maneira, é necesario que cada alumno que desexe Os alumnos/as deben consultar |