Os continuos cambios no comportamiento dos mercados e dos consumidores así como las transformaciones experimentadas na contorna obrigan ás empresas a obter información actualizada sobre as necesidades e preferencias dos consumidores.
Ante este novo panorama, a investigación de mercados tense convertido nunha das áreas máis importantes dentro da función de marketing da empresa . As empresas necesitan coñecer métodos de obtención de información e técnicas para analizar esta información, para mellorar os seus procesos de toma de decisions. O proceso de investigación de mercados e útil para apoiar a toma de decisions comerciais e, en xeral, diminuir o risco de cualquiera decisión empresarial.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos:
Non se modificarán os contidos da materia.
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen:
-Sesión maxistral
-Traballos tutelados
-Estudo de casos
-Proxecto de investigacion
*Metodoloxías docentes que se modifican:
O examen tipo test non se realizará, e a evaluación dos coñecementos se incopora as metodoloxia de "estudo de casos" .
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado:
-Correo electrónico: Diariamente. De uso pra facer consultas, solicitar encontros virtuais para resolver dúbidas e facer o seguimento dos traballos tutelados.
Moodle: Diariamente. Segundo a necesidade do alumando. Dispoñen de “foros temáticos asociados aos módulos” da materia, para formular as consultas necesarias. Tamén hai “foros de actividade específica” para desenvolver as “Discusións dirixidas”, a través das que se se pon en práctica o desenvolvemento de contidos teóricos da materia
4. Modificacións na avaliación:
Estudo de casos (60%)
Proxecto de investigación (40%)
*Observacións de avaliación:
Mantéñense as mesmas que figuran na guía docente agás que as referencias a avaliación da asistencia só se realizará respecto das sesión que houbo presencial ate o momento no que se suspendeu a actividade presencial.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía:
Non se realizan modificacions na biliografía.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías