Metodoloxías Competencias / Resultados Descrición Cualificación
Proba mixta A3 A4 A8 A10 A11 B2 B3 B5 B6 B7 B8 C1 C6 Cunha orientación eminentemente práctica, pretende medir a calidade xeral da aprendizaxe, as habilidades e competencias desenvolvidas polo alumnado. 40
Prácticas a través de TIC A1 A2 A3 A4 A5 A6 A8 A9 A10 A11 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 C1 C5 C6 C7 As TIC teñen nesta materia un papel instrumental. En consecuencia, aínda que non se valorará directamente a seu dominio, nalgúns casos prácticos avaliados poderían utilizarse ferramentas informáticas. 0
Estudo de casos A1 A2 A3 A4 A5 A6 A8 A10 A11 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 C1 C6 C7 Valorarase a capacidade de formular, resolver e analizar modelos de avaliación de proxectos de investimento. 60
 
Observacións avaliación
Na primeira oportunidade de avaliación levaranse a cabo 7
probas de avaliación continua, cun valor de 1 punto cada unha, das cales
descartarase a peor cualificación, polo que a puntuación máxima total será de 6
puntos. As actividades están integradas nas clases e só serán avaliadas cando
se leven a cabo na sesión correspondente. Non obstante, a cualificación dunha
das probas podería substituírse pola obtida mediante a participación en
actividades complementarias programadas (conferencias, seminarios ...).A segunda oportunidade de avaliación terá a posibilidade de
recuperar a avaliación continua mediante unha proba que se valorará nun máximo
de 4 puntos, cuxa clasificación substituirá a obtida na avaliación continua de
primeira oportunidade se é superior a ela.

Na convocatoria anticipada a avaliación realízase mediante
unha proba completa específica de todos os contidos e competencias da materia.O exame final terá un valor de 4 puntos, tanto na primeira
como na segunda oportunidade de avaliación. De acordo coa normativa aplicable,
os exames deberán realizarse nas datas oficiais establecidas, agás en casos
excepcionais previstos expresamente nas normas académicas.

A cualificación de "non presentada" só se
concederá cando participe en actividades que teñan un peso de avaliación
inferior ao 20%, independentemente da cualificación obtida.

Todos os criterios de avaliación aplicaranse do mesmo xeito
para estudantes a tempo completo e a tempo parcial.