Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
Asignatura | Sistemas de Información para a Xestión Financeira da Empresa | Código | 611G02028 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Terceiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Descrición |
Sesión maxistral | 1. Exposición nas clases presenciales dos contenidos teóricos e prácticos da materia co obxeto de orientar ao alumno na sua preparación. 2. O tempo adicado a cada un dos capítulos nos que está dividida a materia será proporcional ao grao de dificultade na preparación dos mesmos e a súa extensión, de xeito tal que non se adicará o mesmo tempo a cada un dos capítulos, senón que se afondará máis nuns ca noutros. Todo ilo, a xuicio do profesor que imparte la materia. 3. Para a preparación dos capítulos de menor dificultade de comprensión remitese ao alumno á bibliografía, si ben nas clases presenciais orientarare ao alumno acerca de: a) qué fontes concretas se recomenda utilizar b) qué aspectos son os máis relevantes e de maior interese en orden a alcanzar os resultados do aprendizaxe establecidos para la asignatura. 4. Discusión, conxunta para todos os grupos de traballo, do desenrolo encomendado a cada un dos grupos. O alumno pode intervenir: a) a iniciativa propia, tras pedir quenda de palabra; b) a iniciativa do profesor, que solicitará expresamente a intervención do alumno. |
Solución de problemas | 1. Elaboración, exposición e solución de exemplos prácticos. 2. Plantexaránse exercicios e/ou lecturas a realizar polo alumno en horas no presenciais ou de traballo autónomo. Nas horas presenciais posteriores faráse: a) unha revisión dos exercicios nos que o alumno pode intervenir nos termos descritos no ponto 3 e b) das lecturas abriráse a correspondente quenda de preguntas a fin de aclarar aqueles aspectos que o alumno plantexe sobre o contenido das mismas. 3. O alumno pode intervir: a) a iniciativa propia, tras pedir a quenda de palabra; b) a iniciativa do profesor, que solicitará expresamente a intervención do alumno. |
Seminario | Discusión en grupos reducidos dos contenidos da asignatura, en particular, dos traballos a que se fai referencia na "Solución de problemas". O alumno pode intervenir: a) a iniciativa propia, tras pedir quenda de palabra; b) a iniciativa do profesor, que solicitará expresamente a intervención do alumno. |