Resultados de aprendizaxe Competencias / Resultados do título
- Valorar a importancia do sector da distribución comercial dentro da economía e da variable distribución e o seu carácter estratéxico dentro do marketing, como fonte de avantaxe competitiva, incluido no sector servicios. - Describir a situación actual e futuras tendencias da distribución con especial referencia aos fenómenos de concentración e internacionalización, impacto das novas tecnoloxías da información e da comunicación (transformación digital) e xestión sustentable da cadea de suministro (RSC). - Coñecer as diferentes estructuras de comercialización existentes e as diferentes clasificacions dos canales e os intermediarios, tanto offline como online. Comprender as implicacións da omnicanalidade. - Coñecer as características dos diferentes formatos de comercio que integran un sistema comercial, tanto físicos como online. - Coñecer as ferramentas comerciais, incluidas as ventas personais, sobre as que se constrúe unha estratexia de distribución comercial exitosa. - Analizar as decisións de surtido, estratexias de marca de distribuidor, precios, loxística e merchandising das empresas minoristas. - Coñecer o entorno legal no que se desenvolve a distribución comercial e as suas implicacións éticas, con especial atención á sustentabilidade, á economía circular e á RSC das empresas de distribución. A1
A2
A3
A4
A5
A6
A8
A9
A11
A12
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B8
B9
B10
C1
C2
C4
C5
C6
C7
C8