Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
Asignatura | Distribución Comercial | Código | 611G02030 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Terceiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
TEMA 1: MARCO TEÓRICO DA DISTRIBUCIÓN COMERCIAL | Fontes de información e conceptos básicos Funcións da distribución comercial nas estratexias de marketing Introducción á historia do retail contemporáneo A distribución comercial e o seu papel na economía e na sociedade Tendencias da distribución comercial a nivel nacional e internacional |
TEMA 2: DESEÑO E ELECCIÓN DO CANAL DE DISTRIBUCIÓN |
Canles de distribución: definición, funcións, tipos Avantaxes e desventaxas dos intermediarios Deseño e selección do canal: obxectivos, etapas e alternativas off-line e on-line Estratexias multicanal e omnicanalidade Contratos máis habituais nos canais de distribución |
TEMA 3: DINÁMICA DOS CANLES DE DISTRIBUCIÓN |
Fluxos do canle de distribución Terceira tipoloxía de canles de distribución: grado de vinculación Avantaxes e desventaxas da integración vertical Estructurando o canle de distribución e xestionando dinámicas de conflicto e colaboración Marcas de fabricante e marcas de distribuidor |
TEMA 4: INTERMEDIARIOS E FORMATOS COMERCIAIS |
O surtido Intermediarios comerciais: tipos Formatos comerciais: definición Formatos comerciais maioristas e minoristas: definición, clasificación e tendencias, tanto offline como online Ciclo de vida e reinvención de formatos comerciáis |
TEMA 6: MERCHANDISING |
Introducción, concepto e evolución Disposición do punto de venta Merchandising sensorial Animación do punto de venta Promocións de ventas |
TEMA 7. LOXÍSTICA MINORISTA | Orixe, importancia e conceptos básicos Xestión da cadea de suministro e KPIs Funcións e áreas da loxística Loxística inversa Xestión loxística: niveis de servicio e custes de almacenamento, control e manipulación de mercancías Sistemas de codificación comercial Trazabilidade |
TEMA 5: DISTRIBUCIÓN SUSTENTABLE, RESPONSABILIDADE SOCIAL DAS EMPRESAS DE DISTRIBUCIÓN E NORMATIVA LEGAL |
Sustentabilidade Responsabilidade social corporativa no sector distribución Xestión sustentable da cadea de suministro das empresas de distribución Economía circular e consumo responsable Normativa básica de aplicación: europea, estatal e autonómica |