Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
Asignatura | Métodos e recursos de investigación literario-cultural no ámbito anglófono | Código | 613505114 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 3 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Presentación oral | B10 B11 B12 B13 B14 B15 | -Preparación dunha presentación oral | 20 |
Seminario | B10 B11 B13 B14 B15 | -Participación na clase, durante as sesións presenciais e a través doutros medios (e-mail, fórums de debate, plataforma virtual) | 30 |
Traballos tutelados | A9 A10 A11 | As actividades poden incluír: -Resumos críticos e/ou recensións das lecturas obrigatorias. -Escribir un resumo (obxectivos de investigación, enfoque, método, datos, resultados esperados) xunto coas súas palabras crave. -Escribir un ensaio de investigación |
50 |
Observacións avaliación | |||
-Para aprobar esta materia, hai que sacar polo menos un 5 (sobre 10) EN CADA UNHA das actividades asignadas (i.e. traballos, presentación, etc.) e polo menos un 5 (sobre 10) na NOTA FINAL. -Dado que o máster -Quen -Quen non aprobe na primeira oportunidade terá á posibilidade da oportunidade -Como di a guía común, as competencias totais a adquirir nesta materia son: CB6, CB7, CB9, -Todos os traballos deberán ser entregados en tempo e forma para evitar así unha penalización do 25% sobre a nota obtida nos mesmos. -O profesorado pode usar o servizo de detección do plaxio “Turnitin” para revisar o traballo do estudiantado. O plaxio en calquera actividade significará a cualificación de "cero" na mesma. -Se a coordinadora considérao conveniente, poderá haber temas de auto-estudo por parte do alumnado (ex. para ampliar coñecementos). Estes materiais, que non serán obxecto de avaliación, serán provistos en Moodle. |