Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
Asignatura | Idioma Moderno: Francés | Código | 613G03016 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Comprender os puntos esenciais dun discurso oral cando se utiliza unha lingua clara e estándar e cando se tratan asuntos cotiás, de actualidade ou de carácter xeral, ou temas de interese persoal ou académico. | A8 A15 |
B4 B8 |
C2 |
Buscar información específica e comprender textos sinxelos redactados nunha lingua estándar. | A8 A15 |
B1 B3 B4 B5 B6 B7 B8 |
C2 |
Comprender a descrición de acontecementos, a expresión de sentimentos e desexos en textos persoais. | A8 A15 |
B3 B4 B5 B6 B7 B8 |
C2 |
Facer fronte á maioría das situacións cotiás que implicaría a estancia nun país francófono. | A8 A15 |
B4 B8 |
C2 |
Participar espontaneamente (isto é, sen preparación previa) nunha conversa sobre asuntos cotiás, de actualidade ou de carácter xeral, ou sobre temas de interese persoal ou académico. | A8 A10 A15 |
B4 B5 B7 B8 |
C2 |
Expresar de maneira sinxela mais cohesionada experiencias, desexos, opinións, proxectos... e dar razóns e explicacións sobre eles. | A8 A10 A15 |
B4 B5 B7 B8 |
C2 |
Referir unha historia, ou o argumento dunha película, dun libro... e expresar ao respecto reaccións persoais. | A8 A10 A15 |
B4 B5 B7 B8 |
C2 |
Escribir un texto sinxelo e coherente (breves ensaios, cartas, correos electrónicos...) sobre temas de interese académico ou persoal, describindo experiencias e opinións. | A8 A10 A15 |
B1 B3 B4 B5 B6 B7 B8 |
C2 |