O principal obxectivo deste curso é mellorar as habilidades de argumentación e escritura no idioma escrito inglés.
Consolidación de competencias C1.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
Sen cambios.
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Todas
*Metodoloxías docentes que se modifican
As clases e o seminario, os exercicios do obradoiro e a proba obxectiva ou exame faríanse en Moodle ou Teams: o exame o día sinalado no calendario oficial de exames, e os exercicios evaluados durante o curso, entregados en Moodle.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado:
Correo eléctronico, Moodle e Teams. As clases terian o mesmo horario oficial mais feitas en Teams ou Moodle.
4. Modificacións na avaliación
Sen modificacións.
*Observacións de avaliación:
Os alumnos/as con dispensa ou dedicación a tempo parcial terán a mesma proba obxectiva ou exame, e o mesmo traballo tutelado (ensaio) que os demáis. Os exercicios feitos durante o curso (o obradoiro evaluado) serán reemplazados por outros similares o mesmo día de prueba obxectiva ou exame. (tanto en Xaneiro como Xulio).
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Ninguna.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías