Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
Asignatura | Idioma Moderno 2: Francés | Código | 613G03029 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Terceiro | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Comprender os puntos esenciais dun discurso oral (tamén de programas de radio e de televisión) cando se utiliza unha lingua lenta, clara e estándar e cando se tratan asuntos cotiás, de actualidade ou de carácter xeral, ou temas de interese persoal. | A8 A15 |
B4 B8 |
C2 |
Facerse entender e intercambiar ideas e información sobre temas habituais en situacións predicibles da vida diaria. | A8 A10 A15 |
B4 B5 B7 B8 |
C2 |
Participar e interactuar con relativa facilidade en situacións orais estruturadas sobre asuntos cotiás, de actualidade ou de carácter xeral, ou sobre temas de interese persoal ou académico. | A8 A10 A15 |
B4 B5 B7 B8 |
C2 |
Expresar/describir de maneira sinxela mais cohesionada actividades, experiencias, sentimentos, desexos, opinións, proxectos… e dar razóns e explicacións sobre eles. | A8 A10 A15 |
B4 B5 B7 B8 |
C2 |
Buscar información específica e comprender textos sinxelos redactados en lingua estándar. | A8 A15 |
B1 B3 B4 B5 B6 B7 B8 |
C2 |
Referir unha historia, o argumento dunha película ou dun libro… e expresar ao respecto reaccións persoais. | A8 A10 A15 |
B4 B5 B7 B8 |
C2 |
Escribir textos sinxelos e coherentes (breves ensaios, presentacións, cartas, correos electrónicos…) sobre temas de interese persoal ou académico, describindo experiencias e opinións. | A8 A10 A15 |
B1 B3 B4 B5 B6 B7 B8 |
C2 |