Estudo das escolas de crítica literaria máis relevantes aplicadas a literatura inglesa.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
Sen cambios.
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Todas
*Metodoloxías docentes que se modifican
As clases e probas faríanse en Teams ou Moodle (assignments, discussion forums...). Non habería presentación oral do traballo, que sería escrito. Os exames en Moodle no día sinalado no calendario oficial. As clases terían o mesmo horario pero feitas en Teams ou Moodle.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Correo eléctronico, Moodle e Teams.
4. Modificacións na avaliación:
Ningunha (so adaptacións telemáticas).
*Observacións de avaliación:
Os alumnos con dispensa ou dedicación a tempo parcial terán as mesmas probas obxectivas e o mesmo traballo tutelado que os demais. Os comentarios de texto feitos durante o curso serán reemplazados por exercicios similares o día da proba obxectiva.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Sen cambios.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías