Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
Asignatura | A Literatura Inglesa e a súa Crítica | Código | 613G03032 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Terceiro | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Descrición |
Sesión maxistral | Sesións do profesor para a explicación de temas teóricos: escolas críticas e a sua aplicabilidade. |
Lecturas | Lecturas das fontes do programa, moitas delas fotocopias de fontas diversas, que o alumnado debe realizar pola súa conta e ter feitas para participar nas clases prácticas da materia. As fotocopias se facilitarán con anterioridade. En canto aos dous textos literarios (Behn e Conrad), existen copias na biblioteca. |
Traballos tutelados | un ensaio académico individual de entre 6 y 8 páxinas a dobre espacio (incluindo a lista de obras citadas). Os temas posibles se indicarán durante o curso. |
Presentación oral | Unha presentación oral individual ou entre dúas ou tres persoas: exporase A) unha lectura/interpretación dun texto literario desde unha perspectiva crítica concreta; ou B) un resumo e analise explicativo dunha fonte teórica breve. Ante todo, os/as estudantes tentarán abrir un debate para continualo con toda a clase, que deberá propor alternativas á interpretación presentada |
Proba mixta | Proba evaluadora con preguntas de diferentes tipos que será deseñada para avaliar o 50 por cento da materia. A proba mixta pode incluir aspectos como preguntas de tipo test, preguntas para desenvolver, análisis prácticos de textos, etc. |
Análise de fontes documentais | Actividade na que os alumnos traballan sobre fontes documentais relevantes para a asignatura, xa sexan fontes primarias ou secundarias. |
Discusión dirixida | Discusións sobre aspectos da materia e intercambio de opinións nos grupos prácticos. |